Zadzwoń do konsultanta: 71 349 09 19
  • Polski
  • Deutsch
  • English
  • Русский
AIF Kancelaria

Windykacje na koszt dłużnika

  • 16 lat doświadczenia w windykacji
  • ponad 1350 wygranych spraw
  • analiza i prowadzenie sprawy na koszt dłużnika

14 lat doświadczenia
w windykacji

AIF Kancelaria

Doradztwo prawne

  • Wywiad Gospodarczy
  • Zakaz prowadzenia działalności
  • Skarga Pauliańska

analiza i prowadzenie sprawy
na koszt dłużnika

AIF Kancelaria

Dochodzenie odszkodowań

  • działamy na terenie całej Polski
  • brak wstępnych kosztów
  • sprawdź swoje prawo do odszkodowania

ponad 350
wygranych spraw

Nowoczesne sposoby windykacji w AIF Kancelaria

zaawansowany informatyczny sotware do obsługi spraw TAIFUN

Skuteczna windykacja wymaga stosowania nowych technologii. Służą do tego specjalistyczne systemy informatyczne umożliwiające:

– szybkie wykonywanie czynności windykacyjnych

– wykorzystanie skutecznych narzędzi windykacyjnych

– łatwe komunikowanie się i raportowanie spraw wierzycielowi.

W AIF Kancelaria służy temu system Taifun.

Systemy takie umożliwiają jednym kliknięciem utworzenie pisma, wysyłają email lub sms do dłużnika, umieszczają zadłużenie na giełdzie wierzytelności lub w biurze informacji gospodarczej, wykonują telefon. W ten sposób dłużnik szybko odczuwa konsekwencje braku zapłaty. Czuje też presję, naraża się na utratę wiarygodności w oczach kontrahentów, którzy w Internecie odnajdą informację o zadłużeniu.

Komputer nie zastąpi jednak tradycyjnych metod wpływania na dłużników – twierdzi Tomasz Brusiło, prezes AIF Kancelaria.

Dłużnik musi otrzymać pisemne wezwanie do zapłaty. Powinno być ono odpowiednio sformułowane dla celów procesu. Jeżeli wierzyciel zamierza wpisać dłużnika do biura informacji gospodarczej, z którym ma umowę abonamentową, takiego jak KRD lub Infomonitor, należy go o tym zawiadomić. Jak twierdzi Tomasz Brusiło, istnieją sposoby, by koszty wpisania dłużnika do tych rejestrów poniosła firma windykacyjna.

Same pisma jednak zazwyczaj nie wystarczą. Skuteczna windykacja wymaga ciągłych kontaktów telefonicznych i bezpośrednich spotkań z dłużnikiem. – Mają one na  celu wywarcie presji na dłużniku, ustalenie jego sytuacji oraz zmotywowanie do zapłaty zaległości– stwierdza prezes AIF. W przypadku rozmów i spotkań z dłużnikiem warto takie kontakty rejestrować.

Autor:

Paulina Milka

Specjalista ds. marketingu i PR

AIF Kancelaria sp. z o.o.

Ta strona wykorzystuje pliki COOKIE zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej na ten temat możesz przeczytać w polityce związanej z ciasteczkami. Akceptuję Więcej